субота, 28. март 2015.

Serical pakovanje za kosu - Latte



Cao svima! U ovom postu vam pisem o pakovanju za kosu koje me je odusevilo.
U poslednje vreme su Serical pakovanja postala jako popularna u Srbiji sto me ne cudi, jer je odnos cena i kvaliteta odlican.
Ja imam tanku, skoro ravnu kosu, koja nije farbana ali je bila dosta ostecena od peglanja.
U ovom postu cu vam reci kako ovo pakovanje utice na moju kosu.

Pakovanje dolazi u plasticnoj 'teglici' od 1000ml.
Miris je neodoljiv. Mirise na slatkise tj.mesavina karamele, mleka i secera.
Cena varira od mesta gde kupujete i krece se od 300 - 700 dinara. Ne postoji manje pakovanje od ovog.

Struktura ovog pakovanje nije previse gusta. Lako se nanosi i lako ispira. Ne masti kosu i nije tesko na kosi.




Pakovanje sadrzi mlecne proteine i idealano je za tretiranu,ostecenu kosu.
Proteini hrane kosu i ostavljaju je mekom i svilenkastom.
Blago talasasta kosa je ravna posle nanosenja ovog pakovanja sto je meni dosta pomoglo jer moju skoro ravnu, potpuno ispravi i ne koristim peglu za kosu vec dugo.

Uputstvo: Naneti na kosu nakon samponiranja. Ostaviti 5 min i isprati.

U zavisnosti koliko vremena imam ja ili drzim ovo pakovanje oko 20-ak min ili ga isperem za manje od 5 min, ali u oba slucaja kosa je divna nakon koriscenja.
Lako se rascesljava i sprecava kidanje kose.Krajevi su vidno ravniji. Kosa mi je obnovljena i ima zdrav sjaj,mekana je na dodir.



Sastav: Water, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dipalmytoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Parfum, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Peg-5 Cocomonium Methosulfate, Sodium Glutamate, Hydrolized milk protein, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Casein, Methylisothiazolinone, Sodium Cocoyl Glutamate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride

Da li ste probali neki od Serical pakovanja? Kakvi su vam utisci?
Hvala na citanju ( uskoro ce na blogu biti giveaway u kome cete moci da osvojite Serical pakovanje i jos puno stvarcica za negu kose i lica) ! :*

8 коментара:

  1. Koristila sam njihova pakovanja i predobra su... Bas sada mislim da opet kupim njihovo pakovanje...

    ОдговориИзбриши
  2. Ja nikako da je kupim. Čitam samo pozitivne utiske o njoj a nikako da isprobam! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28. март 2015. 13:18

    Mozete li mi reci gde moze da se kupi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu se naci po pijacama u bg-u i nekim frizerskim salonima. Javi mi se na face-u pa mogu da ti posaljem brzom postom ako nisi iz Beograda :-)

      Избриши
  4. Da lo mozes da mi kazes gde ti kupujes ovo pakovanje,inace sam iz Visnjicke Banje i ne znam na kojoj pijaci u blizini bi mogla da je nadjem?inace sam trudnica pa ne mogu mnogo da se setkam..)))hvala ti na odgovoru

    ОдговориИзбриши
  5. Ima ih na pijaci na Novom Beogradu kod starog Merkatora. :)
    Msm da ih ima i na Zelenom vencu ali nisam sigurna.
    Pozdrav :) :*

    ОдговориИзбриши