недеља, 15. фебруар 2015.

Top 10 proizvoda ispod 1000 dinara




Caoo, danas zelim da vam pokazem moje omiljene proizvode koji su jeftiniji od 1000 dinara. To su odabrani drogerijski proizvodi ciji kvalitet moze da parira i dosta skupljim proizvodima. Pa da pocnemo polako.

1. L'oreal- Elseve volume collagene

Ovaj sprej za volumen dosta pomaze mojoj ravnoj i tankoj kosi. Ja ga naprskam na vlaznu kosu pre susenja iako na pakovanju pise da se prska na suvu kosu tj.koren kose. Po mom misljenju to bi je samo jos vise slepilo. Rezultat nije kao da ste upravo izasli iz frizerskog salona ali kosa postaje svakako malo zivlja. Cena oko 400RSD.



2. Balea univerzalna krema- 50's forever
Kremica dolazi u neodoljivom metalnom pakovanju i divno mirise. Ovo je univerzalna krema sa mirisom tresnje i sadrzi 30ml. Koristim je bukvalno za sve ,ruke, usne, lice. Cena je 119RSD i moze se kupiti u dm-u. Sve preporuke!



3. Nyx Baked blush- Foreplay
Savrseno rumenilo za osobe sa svetlijim tenom. Postojano je i imam utisak da je nemoguce potrositi ga. Cena je 795RSD i moze se kupiti u Alexandar Cosmetics-u.



4. Essence paleta senki- All about candies
Savrsena mala paleta. Sadrzi 6 senki, mesavinu mat,simer i metalik. Pigmentacija je sasvim solidna bez baze za senku dok je sa njom savrsena. Cena 450RSD.



5. Nyx Matte Lipstic- Audrey
Ovaj karmin se nasao u mojim januarskim favoritima tako da necu duziti o njemu.
Cena 625RSD



6. Nyx Powder Blush- Taupe

Idealan za konture lica.Takodje opsirnije u mojim januarskim favoritima. Cena oko 670RSD.



7. MaXfactor Pan Stik
Ovo je puder u stiku koji ja koristim kao korektor. Odlicno prekriva podocnjake a i bubuljice. Kao puder bi bio mnogo tezak na licu. Cena je oko 850RSD.



8. She bronzing powder
Ovaj bronzer mi se jako svidja jer nije toliko pigmentovan, sto je idealno za ovo doba godine za nas sa svetlijim tenom. Ima nekoliko nijansi a moj je broj 403. Cena je oko 400RSD.



9. Aura olovka za obrve- 02 brown
Od kad sam probala ovu olovku ne menjam je. Kod nje mi se svidja to sto je dovoljno kremasta i ima vosak u sebi. Veoma je postojana. Cena 380RSD.



10. Blush 32
Ovo nije proizvod ali je definitivno najbolja stvarcica iz drogerija. Cetka je savrsena za nanosenje kako kamenog tako i tecnog pudera. Ja je koristim za tecni puder i prezadovoljna sam. Veoma dobro blenda puder. Napravljena je od sinteticke dlake i jako je mekana. Cena je 447RSD.




Da li vec imate neke od ovih stvarcica? Utisci? :*



7 коментара:

  1. E da se meni dočepat Nyxa :D Sprej za volumen izgleda prezanimljivo, morat ću ga potražit pošto je moja kosa ravna ko daska :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nyx se relativno skoro otvorio kod nas,imaj strpljenja :D
      Sprej obavezno probaj i moja kosa je bas kao tvoja :D

      Избриши
  2. Jako mi se svidja tvoj odabir kozmetke ispod 1000 din. Posebno nyx mat audrey karmin, to mi je jadna od omiljenih nijansa od nxy mat karmina. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Veliki pozdrav za nasu dragu Kacu :*
    Slusajte njene savete, isplatice se.Blog je super, nastavi samo ovako ♡
    P.s. cobanka :* :)

    ОдговориИзбриши