понедељак, 23. фебруар 2015.

Essence palete senki (All about candies & all about nude)



Ove dve paletice su dokaz da za malo novca mozete dobiti veoma kvalitetne proizvode.
Essence je izbacio u prodaju veliki broj ovih paletica, ali se nazalost kod nas u Srbiji mogu naci samo ove dve. Cena im je 479 dinara i mogu se kupiti u vecini parfimerija.

1. Essence- All about candies.
Sadrzi 6 senki,mesavinu mat,simer i metalik. Senke su dosta pigmentovane i postojane. Idealna je za kreiranje malo smelijih look-ova.  Pakovanje je od cvrste plastike, teze se otvara sto je plus jer necete morati da brinete da se ne otvori u torbi. Paleta ima 8,5g. Jedina mana jesu slova na paleti koja se veoma brzo izbrisu. Sve boje su super a najvise volim metalik rozu (prva senka u drugom redu).

























2.Essence- All about nude.
Ova Essence paleta spada u jednu od mojih omiljenih nude paleta. Boje su divne, nekoliko rozih nijansi i dve tamnije braonkaste boje. Pigmentacija je takodje dobra kao i kod predhodne palete. Od boja mi se najvise svidjaju roze-zlatna nijansa i bakarna(treca u prvom redu i treca u drugom redu) Idealna je za svaki dan.
























Kako vam se cine ove paletice? Da li ste ih probali? Pisite utiske :*

8 коментара:

  1. Koristim paleticu all about nude svakodnevno vec tolikoo dugo i odusevljena sam njom, kupicu je ponovo to je sigurno :) kao sto si rekla, pigmentovanost i postojanost savsene :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nemam ove dvije palete, ali obožavam essence sjenila, imam par LE paleta, ali više volim pojedinačna sjenila, neznam zašto :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ja bas volim paletice, imam dosta i pojedinacnih ali paletice me odusevljavaju koliko su dobre. :)

      Избриши
  3. Koristis bazu za ove senke i koju? Kupila sam paleticu all about candies zbog prelepih boja ali pigmentacija je bas slaba. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preko dana je koristim bez baze i super mi izgleda a uvece kad hocu da se bas vidi koristim nyx jumbo eye pencil u boji milk umesto baze. Onda ti je boja na kapku bas kao u paletici. Probaj pa mi javi :) :*

      Избриши