субота, 14. фебруар 2015.

Freeman- Maska za lice sa aktivnim ugljem i crnim secerom




Pozdrav svima!
U danasnjem postu vam prikazujem piling masku za lice sa aktivnim ugljem i crnim secerom.
Moram da napomenem da je ova maska 2013.proglasena za najbolji beauty proizvod.
Masku koristim vec mesec dana i veoma sam zadovoljna onim sto ona radi.
Pakovanje je obicno,crno sa veoma zanimljivim printom i sadrzi 150mL.
Tekstura ovog proizvoda je malo gusca.




 Odmah nakon nanosenja na licu osetite blagu toplinu (dejstvo aktivnog uglja) koja nakon nekog vremena nestaje, i vec posle prvog koriscenja mozete primetiti razliku.
 Koza je cista, sveza, meksa i bez masnoce. Aktivni ugalj uspesno sakuplja masnocu sa lica,a da pritom ne isusuje kozu, dok crni secer cisti mrtve celije lica.

Upustvo: Naneti masku na cisto lice, drzati 5 do 7 minuta, a zatim blago pilingovati lice minut-dva i isprati toplom vodom. Koristi se dva puta nedeljno.



Ja masku drzim 10-15 minuta i koristim je jednom nedeljno, zbog jako osetljive koze.
Jedina mana jeste da se veoma tesko zatvara, jer  zrnca secera ostaju na poklopcu (stapicem za usi cistim poklopac). Nakon toga uspevam da ga zatvorim.



Freeman masku za lice sam kupila u dm-u po ceni od 650RSD.

Da li ste vi probali neku Freeman masku i kakvi su utisci? :*

6 коментара:

  1. imam je i super mi je. Jedino sto se tesko zatvara,ali ja kao i ti obrisem poklopac. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa daa vredi se pomuciti, moracu da probam njihovu masku sa mentom i limunom, svi je hvale :)

      Избриши
  2. Nisam je probala, ali bih je baš volila naći. Ovu baš ovu. U zadnje vrime se dosta piše o aktivnom ugljenu i dobrim djelovajem na sve, pa bi provjerila o čemu se radi, izgleda super maska. Volila bi da san je našla prije Valentinova da malo dečka poplašim hahaha ;D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jeste super, stvarno dobro cisti lice,sve preporuke za ovu maskicu a i cena je okej. Haha steta draga, moj se vec navikao na sve sto mogu da stavim na lice (crno,plavo,zeleno) :D <3

      Избриши
  3. Imala sam je i ja u malom pakovanju od 15ml. Na žalost, nije mi odgovarala, iako sam toliko očekivala od nje :/. Ali je zato ljubičasta, glinena sa asai bobicama vrh, uživanje za sva čula. Obavezno je isprobaj :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Steta meni je super. Potrudicu se da je pronadjem, uvek sam za eksperimentisanje :) hvala na predlogu :)

      Избриши