субота, 21. март 2015.

Nyx- box of smokey look paleta



Cao svima! U ovom postu vam pisem o Nyx-ovoj paleti senki "Box of smokey look".
Pre nego sto sam se odlucila za kupovinu ove palete, detaljno sam pretrazila sajt Alexandar Cosmetics, gde mozete pogledati i poruciti nyx proizvode. Razlog zasto sam se odlucila bas za ovu paletu je:
-Sadrzi 32 senke, 4 multi color senke, 3 rumenila, 2 bronzera, 1 hajlajter, 4 korektora, 12 kremastih senki sa sljokicama i 16 sjajeva za usne.
-Ima dosta neutralnih kao i dosta 'jacih' boja.
-Prakticna je za putovanja.
 Ono sto mi se ne svidja jesu sjajevi za usne i korektori. Mislim da bi paleta bila sasvim okej bez njih.

Pakovanje je od crne plastike sa malim 'prozorcicima', ima ogledalo sto je veliki plus, pakovanje nije preveliko pa je samim tim paleta idealna za nosenje na putovanja.

Ima 3 nivoa:

Na prvom se nazale 36 senki. Pigmentacija tamnijih senki je savsrena, dok su svetlije senke malo losijeg kvaliteta. Ne trune se, postojane su i lepo se stapaju jedna sa drugom.





                                                                       

Na drugom se nalaze 3 rumenila sa neverovatno dobrom pigmentacijom,obozavam ih! Dva brozera od kojih prvi na slici vise izgleda kao senka za oci dok je drugi super za konture lica. I hajlajter koji ne vrsi bas tu funkciju vise je kao bela senka. Uz paletu dobijate i mali crni eye liner koji je bas pigmentovan i dve cetkice koje ne koristim.




                             

I na trecem nivou se nalaze 4 korektora za koje sa vec rekla da su losi, ne prekrivaju apsolutno nista,
16 sjajeva za usne koji su super ali ja inace ne koristim sjajeve vise sam za mat karmine tako da po meni ova paletica je mogla da prodje bez sjajeva i 12 kremastih senki sa sljokicama koje me odusevljavaju. Ne spadaju kad ih stavite, malo se teze nanose jer moze da vam se desi da se skupe u pregibu kapka ali sa dobrom mat senkom ispod njih to se nece desiti. Na slici ispod su sljokice, ne vide se lepo ali uzivo su fenomenalne. Za neke svecanije prilike su bas dobro dosle.


                             

Cena ova palete je 2330 dinara. Malo sam razocarana zbog korektora i par nekih senkica ali za ovaj novac dobijate sasvim solidnu paletu.


Kako vam se cini ova paleta? Da li ste je probali?
Hvala na citanju :*

Нема коментара:

Постави коментар