недеља, 1. март 2015.

Rimmel Wake me up tecni puder



Zdravo svima! :) Danas sam za vas pripremila recenziju Rimmel Wake me up tecnog pudera. Ja nemam omiljeni puder, u svojoj kolekciji imam bar 10 koje koristim jer sam trenutno u potrazi za idealnim.

Moja koza je mesovita, T zona malo masnija a ostatak lica normalan. Nije mi veliki problem da ukombinujem puder sa tipom koze jer mi vecina odgovara, ali cekam da naletim na neki koji ce me oduseviti. Odlucila sam da isprobam i Wake me up jer su mnogi hvalili ovaj puder.

Dostupan je u vecini drogerija i cena mu je oko 1400 dinara. Moj je u nijansi 201 Classic beige.
Ovaj puder ne preporucujem osobama sa svetlijm tenom jer ce vam i najsvetlija nijansa biti tamna zbog izrazenog ruzicastog podtona.
Puder nije previse gust i lako se nanosi na lice. Ima bas prijatan miris. Za prekrivanje celog lica nije vam potrebno vise od 2 pritiska na pumpicu. Pokrivenost je srednja, idealn je za dnevnu varijantu.
Puder u sebi ima veoma sitne sljokice,koje licu daju blagi sjaj i upravo tako se i postize efekat odmornog lica.



Puder dolazi u staklenoj bocici i ima pumpicu.
Obozavam pudere sa pumpicom jer je tako najlakse dozirati puder . Sadrzi 30ml.
Puder takodje ima i zastitni faktor SPF15.



Stvarno mi se svidja ovaj puder i preporucujem ga. Da li bih ga kupila opet? Da. :)


Kako vam se cini ovaj puder? Da li ste ga vec probali? :*

Нема коментара:

Постави коментар