петак, 20. фебруар 2015.

Neutrogena Visibly Clear pink grapefruit (dnevni piling i gel za umivanje)



Zdravo! Danas vam pisem o dva preparata koje ja koristim u svakodnevnoj negi lica. Oni su namenjeni svim tipovima koze ali naglasicu da je moja kombinovana, T zona malo masnija a ostatak lica normalan, i savrseno mi odgovaraju. Pa da pocnemo. :)



1. Neutrogena Visibly Clear pink grapefruit daily scrub

Ovaj dnevni piling koristim uvece posle skidanja sminke. Blag je, lepo mirise i ne iritira kozu. Moze se koristiti svakodnevno zbog toga sto sadrzi mikro-granule, sitnije nego klasican piling, koje dubinski ciste pore i samim  tim eliminisu mitisere a ne isusuju kozu. Piling nezno cisti kozu, a grejpfrut cini da imate osecaj svezine na licu.

Kako ga ja koristim: nakvasim lice toplom vodom, uzmem malu kolicinu pilinga u saku i kruznim pokretima masiram lice. Nakon nekoliko minuta (2-3) ispiram toplom vodom.

 Piling je rozikaste je boje i dolazi u pakovanju od 150ml. Cena 785 dinara.



2.Neutrogena Visibly Clear pink grapefruit facial wash
Gel za umivanje lica se takodje koristiti svakodnevno cak i uz kombinovanje sa dnevnim pilingom. Roze je boje, veoma lepog mirisa,uklanja necistoce i masne naslage i ostavlja cistu,glatku i svezu kozu.Sprecava pojavu mitisera i bubuljica. Ne sadrzi alkohol i ne isusuje kozu.

Dolazi u pakovanju sa pumpicom od 200ml. Cena 780 dinara.




Da li ste vec probali piling ili gel za umivanje? Kakvi su vam utisci?  

6 коментара:

  1. Koristila sam oba i bila sam zadovoljna, mislim da bih ih ponovo uzela :) Koža mi je baš, baš osetljiva, T zona možda mrvicu masnija, a ostatak lica dosta suv...

    ОдговориИзбриши
  2. Videla sam ih odavno i pozelela da probam ali nisam nigde naisla na bilo cije utiske, tako da sam kupovinu odlozila.. U medjuvremenu sam se snabdela nekim drugim sredstvima za ciscenje lica ali cu svakako sledece uzeti ova dva ako vec imas pozitivna iskustva sa njima :)

    ОдговориИзбриши
  3. Da li obe kreme sprecavaju mitisere i bubuljice ili samo ono drugo

    ОдговориИзбриши