петак, 6. фебруар 2015.

January Favourites 2015


Pozdrav svima! :)
Danas sam za vas pripremila januarske favorite. U ovom mesecu sam se vise koncetrisala na negu kose (trip kad se osisate pa zelite preko noci staru,dugu kosu) , pa ce se u ovom postu naci nesto vise preparata za negu kose nego inace. Da ne bih mnogo duzila, da pocnemo polako sa favoritima.

1. Macadamia natural oil, Deep Repair Masque.
Ovo je maska koju sam dugo merkala, s'obzirom da cena maske nije mala, trebalo mi je dosta vremena da se odlucim za kupovinu iste. Maska je apsolutni favorit ovog meseca a verovatno ce se naci i u nekim od narednih favorita. Radi upravo ono sto pise da radi: ''Intezivno obnavlja kosu''. Cena je 2.100.RSD i vredi svakog dinara! :)


2. L'oreal paris- Eleseve total repair (5).
Ovih prskalica nikad dosta! Za par sekundi dobijate savrsenu zastitu i negu kose. U koliko vas detaljnije zanima nesto o ovom spreju, pisite u komentarima.

3. Advance Techniques-Dry Ends Serum
Serum iz Avon-a za suve i ostecene krajeve je po meni veoma efikasan. Kosa dobija zdrav sjaj i krajevi su dosta meksi i ne pucaju. Struktura seruma je malo gusca, ali ono sto je najvaznije je da ne masti kosu.

4. Bourjois 123 Perfect.
Obozavam ovaj puder. Jako lepo pokriva, ne izgleda kao maska na licu i postojan je. Moj je u nijansi No52 Vanilla.


5. Nyx Matte Lipstick- Audrey
Rozikasta boja idelana i za dnevnu i za nocnu varijantu. Karmin ne isusuje usta i postojan je. Savrsen!



6. Nyx Powder Blush- Taupe
Rumenilo koje ja koristim za konture lica. Verujem da bi svako sa svetlijim tenom bio zadovoljan efektom.


7.Maybelline- Colorsensational shine gloss- Fabulous pink.
Veoma prijatan sjaj za usne u boji koze. Nije lepljiv.


8. Dove- Purely pampering hand cream.
Idealna, hidratantna krema za hladne dane. Veoma prijatnog mirisa. Koza veoma brzo upija ovu kremu.           


Kako vam se cine ovi proizvodi? Da li ste vec probali neke? Pisite utiske u komentarima. :) :*
                                                                       



4 коментара:

  1. Nyx Matte karmini su fenomenalni! Imam ga u nijansi Tea Rose i prezadovoljna sam:)
    Dopada mi se blog, samo tako nastavi!
    Kada ce sledeci post?:*

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno draga! Jos uvek nisam probala Tea Rose,ali bice prilike :)
    Ocekuj veceras novi post :*

    ОдговориИзбриши
  3. Macadamia proizvode obožavam sve koje sam probala, a ovaj Avonov serum je odličan, koristim ga dugo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje, a sto se tice Avonovog seruma prvi put sam ga kupila pre nekoliko meseci i veoma sam zadovoljna :)

      Избриши