четвртак, 19. фебруар 2015.

Najbolji drogerijski korektori



Cao svima, danas cu vam pricati o mojim omiljenim drogerijskim korektorima. To su tri korektora od kojih je jedan (Artdeco) za prekrivanje pega i flekica i dva za prekrivanje tamnih podocnjaka (Bourjois i Nyx).

1. Artdeco Camouflage Cream u nijansi
3
Ovaj korektor sam kupila zbog hiperpigmentacije koja mi se pojavila na licu zbog 'suncanja' u solarijumu. Ovo je korektor veoma velike prekrivne moci i uspeva da sakrije sve flekice i pege na mom licu. Pakovanje ima 4.5g i kosta oko 1200 dinara. Struktura mu je malo gusca ali se u dodiru sa kozom topi i lepo razmazuje. Mala kolicina proizvoda vam je dovoljna da biste prekrili nepravilnost, tako da ce vam dugo trajati. Postojan je i nema miris. Jako je kvalitetan proizvod i jako voljen, sto se primecuje na slici. Preporucujem ga svima! :)

2. Bourjois healthy mix u nijansi 51 light radiance

Dosta hvaljen proizvod pa sam i ja pozelela da ga probam i veoma sam zadovoljna. Radi se o tecnom korektoru namenjenom za prekrivanje podocnjaka. Lako se razmazuje i lepo se stapa sa kozom. Ne nakuplja se u sitnim linijama i borama oko ociju. Moc prekrivanja je veoma dobra (moram da naglasim da imam jako tamne podocnjake). Dolazi u tubici od 10ml i kosta 990 dinara. Ja sam ga kupila u Jasmin parfimeriji i definitivno ga kupujem opet kad se potrosi.

3. Nyx Dark Circle Concealer u nijansi light
Jos jedan veoma dobar korektor za prekrivanje podocnjaka. Jednako je dobar kao Bourjois, sadrzi narandzaste podtonove koji veoma dobro neutralisu tamne kolutove oko ociju. Ima 4 nijanse i dolazi u malom plasticnom pakovanju od 2.9g. Ne uvlaci se u sitne linije i bore i postojan je. Cena mu je oko 700 dinara i moze se kupiti u Alexandar cosmetics-u.




Da li ste probali neki od ovih korektora? Koji je vas omiljeni? :*

7 коментара:

  1. Bas sam u potrazi za dobrim korektorom... Posto imam bas tamne kolutove ispod ociju, treba mi neki bas dobar... A ovaj Boujois deluje primamljivo :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja isto trazim dobar korektor,doduse ovaj artdeco ne znam gde ima da se kupi,ali sam razmisljala o bourjois korektoru. Inace,i meni se pojavile 2 fleke od solarijuma,ima li tome neko resenje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam razne kremice ali nisam primetila neki drastican boljitak,malo izblede ali ipak su tu. Artdeco bi trebao da ima u svim bolje opremljenim parfimerijama, ja sam moj uzela u Jasmin parfimeriji bas kao i bourjois. Bourjois ce super prekriti podocnjake ali ne i flekice,ali zato Artdeco prekriva apsolutno sve.

      Избриши
    2. E,pa hvala.Privukao me ovaj tekst,bas zbog malo boljih brendova,realno nemam nista protiv jeftinih korektora,ali ne verujem da su kvalitetni. Na neciju preporuku sam uzela avonov,iskreno nikada goru stvar u zivotu nisam kupila,mislim da sam nekako i znala da nece biti dobro,ali opet makar da moze da se razmaze,nista...Probacu ovaj bourjois prvo,posto jasmin nemam u blizini.

      Избриши
    3. Delimo isto misljenje.
      Javi utiske kada probas :)

      Избриши