понедељак, 20. јул 2015.

Cetkice za sminkanje sa pristupacnom cenom


Zdravo drage moje! U danasnjem postu vam pisem o pristupacnim cetkicama,veoma dobrog kvaliteta koje se mogu kupiti po bolje snabdevenim parfimerijama. Tu spadaju Cala, Blush, Aura, Avon, Deborah i Studio Basic. Pa da polako krenemo.

1. Blush 5

Kosa, gusta cetka koja se moze koristiti i za konture i za rumenilo. Ja je koristim iskljucivo za konture i pokazala se super. U isto vreme je cvrsta (mozete lepo uzeti i proizvod cvrsce teksture) a dovoljno je i nezna za lice. Probala sam je i za rumenilo,lepo hvata proizvod,ne trusi ga,ali ja sam ipak za malo vece cetke kad je u pitanju rumenilo.
Cena je oko 400 dinara i kupljena je u Alexandar Cosmetics-u.



2.Blush 14B
Jedna od najvaznijih cetkica koju morate imati ako zelite da stvarate razne look-ove na ocima. Cetkica je namenjena da lepo sjedini senku i raspodeli je po kapku. Mekana je, ne trusi senku,i lepo hvata proizvod.
Cena oko 280 dinara, takodje je kupljena u Alexandar Cosmetics-u.



3.Blush 32

Mislim da je vecina vas cula za ovu cetkicu,mnogi je uporedjuju sa Real Techniques expert face brush. Napravljena je od sinteticke dlake,veoma je gusta, izuzetno nezna i mekana,blago zaobljena na vrhu i namenjena je za nanosenje tecnog pudera mada se moze koristiti i za mnoge druge proizvode (kremasta rumenila,korektor,mineralni puder). Divno blenda puder, ne ostavlja linijice na licu. Izgleda isto i posle bezbroj pranja.
Cena oko 550 dinara.



4. Cala shading 312
Ova cetkica je namenjena za sencenje, siroka je, od veoma kvalitetne dlake, ja je koristim za nanosenje svetlijih senki preko celog kapka a veoma cesto je koristim da bi fiksirala puder ispod ociju. Mekana je i nezna.
 Cena oko 400 dinara.



5. Cala eyeshadow 313
Mala,uska i precizna,namenjena za nanosenje senke,lako kupi senku i veoma lako se pomocu nje senka nanosi na kapak. Ima kvalitetnu i gustu dlaku.
Cena oko 350 dinara.



6. Aura (cetkica sa dve strane)
Strana na kojoj se nalazi pljosnata cetkica namenjena je za nanosenje senke bas kao i Cala 313, dok druga strana koju vise volim koristim za stavljane senke ispod donjih trepavica, za stavljanje senke u ugao oka, za konture nose. Cetkica je veoma kvalitetna i izgleda isto posle dosta pranja. Sve pohvale za Auru!
Cena oko 350 dinara.



7. Studio Basic dvostrana cetka
Jedna strana namenjena za nanosenje tecnog pudera, druga za nanosenje korektora. Veoma kvalitetna cetka od dve vrste dlaka, mekana. Lepo sjedini puder i korektor sa kozom. Manja je i prakticna je za putovanja.
Cena oko 600 dinara.



8. Avon dvostrana cetka
Jedna strana sa kosom cetkom namenjena za nanosenje rumenila i za konture a druga za nanosenje pudera u kamenu i prahu. Ja koristim samo stranu za puder u kamenu i prahu ali takodje njom savrseno nanosim rumenilo, nije prevelika taman idealna za ono za sta je namenjena.
Cena oko 600 dinara.



9. Deborah

Velika cetka od prirodne dlake,blago pljosnata namenjena za nanosenje rumenila. Mekana, ne 'jede' puno proizvoda.
Cena oko 1300 dinara.



Da li ste probali neku od ovih cetkica? Koje su vase omiljene?
Hvala na citanju! :*

10 коментара:

  1. Dodala bih i Ebelin i Essence kao super četke sa jako pristupačnom cenom. Ja lično gotivim Blush ali mi je većina jako oštra pa ih retko koristim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni na Ebeline ispadaju dlacice,a za Essence se slazem da su super. Mada omiljene su mi Cala i Blush.
      :)

      Избриши
  2. Cala NA SPISAK ODMAH!!! :DDDDDDDDDDDD

    ОдговориИзбриши
  3. Aurinu za senku imam oko godinu dana i promenila se nije. U pocetku su mi ispadale dlake, a sada je sve ok. Odusevljena sam tom cetkicom. S druge strane imam Avonovu pljosnatu cetku za puder i nisam bas odusevljena. E sad, ili je problem u meni ( mozda ne znam da je koristim, ali probala sam na sve moguce nacine) ili u samoj cetki.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja je imam bas dugo i prezadovoljna sam! Krivo mi je za Avon cetku, stvarno ne znam sta bi mogao da bude problem. Meni je superr,i mekana i takodje je imam dugo i ni malo se nije promenila...

      Избриши
  4. Ja bih dodala Avon cetke kao povoljne, a odlicne. :)
    Ta tvoja iz Avona se vise ne moze poruciti, postoji sada nova kolekcija... Moja preporuka je kosa cetka za bronzer i rumenilo. Odlicna je! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam,sada su ih samo odvojili kao dve posebne ali kvalitet je isti :) Slazem se da cu Avon cetke odlicnee! :) :*

      Избриши
  5. Odlican post :) Imam i volim Blush 14 B i 32, a ovu dvostranu Aurinu sam bacila skoro, nije mi zavrsavala posao ni jedna ni druga strana nazalost :| (to je izuzetak jer sve ostale Aurine cetke volim). Zainteresovala si me za Cala 312 (super je i 311, za blendovanje je) i Deborah, jer iako imam mnogo cetkica, jos nisam nasla idealnu za rumenilo. A volim veliku Ecotools cetku za puder, Aurinu kosu (poput tvoje Blush 5), Calu 311, ljubicastu malu Essence za blendovanje, Avonovu kosu za rumenilo itd. Ocigledno je da volim cetke za sminkanje, haha. Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha iste smoo! Cetkica nikad dostaa! Bas mi je krivo za Aurinu meni je super.. Slobodno probaj Cala neces se pokajati.. Hvala sto citas blog! :**

      Избриши