уторак, 7. јул 2015.

June Favorites 2015


Vreme leti, vec je proslo 6 meseci od otvaranja bloga i na redu su junski favoriti. Ovog meseca i nemam previse proizvoda,koristila sam svasta nesto ali izdvojila sam samo one koji su zasluzili da budu u favoritima.


Od senki sam koristila roze i zemljane tonove. Apsolutni favorit za mesec jun je Essence eyeshadow iz kolekcije Cookies&Cream u nijansi 02 Macaron, c'est bon! Divna, nezno roza boja sa veoma dobrom pigmentacijom. Moze se koristiti kao podloga za neku tamniju senku a moze jednostavno da se stavi preko celog kapka, divno izgleda 'sama' na oku. Cena je bila oko 350 dinara i kupljena je u Dm-u.
Jos jedna divna senkica koja se vec jednom nasla u favoritima (bar mislim da jeste) je Essence senka iz kolekcije Metal glam u nijansi 02 Coffee to glow. Ovo je bakarno-braonkasta-zlatna boja, koja u sebi ima dosta sljokica. Ima dobru pigmentaciju i veoma je postojana. Koristim je bez baze za senku. Cena oko 350 dinara,takodje je kupljena u Dm-u.
Avon extra lasting kremasta senka za oci u nijasni Forever bronze. Kada sam je kupila bila sam veoma sumnjicava po pitanju kvaliteta ove senke ali na kraju se ispostavilo da je veoma dobra,pigmentovana, ne klizi sa oka niti se preslikava. Lepo se stapa sa ostalim senkama. Boja je braonkasta sa zlatnim odsjajem. Cena oko 400 dinara.





Sada prelazim na Avon proizvode iz kolekcije Luxe. Malo je reci da sam odusevljena ovim proizvodima. Pakovanja su prelepa,elegantna. Svetlucavi puder Luxe Rose Aura ja koristim kao rumenilo. Nezno roze boje je i veoma lepo izgleda na licu. Nije previse pigmentovano tako da ne mozete da preterate sa rumenilom. Ja sam ga platila oko 1200 dinara, mada cesto se moze naci i po ceni od oko 900 dinara.
Karmin je u nijansi lustering nude. Nije mat iako ja obozavam mat karmine i najvise volim njih da nosim ali veoma mi se svidja i ovaj. Prirodan je i daje samo blagi sjaj. Cena oko 600 dinara.






U ovom mesecu retko sam koristila puder,njega je zamenila Garnier BB Cream u nijansi Light/Clair. Ne volim da koristim puder kada je napolju vruce ali zato uzivam u BB kremi. Ima veoma malu moc pokrivanja ali svakako izjednaci ten. Lagana je na licu i nemam osecaj da je uopste imam. Cena oko 700dinara, kupljena je u Dm-u.
U poslednje vreme su mi usne stalno suve i resenje (spas) sam nasla u Labello med protection sa zastitinim faktorom SPF 15. Kosta oko 250 dinara kao i sva labela.
Christina Aguilera Unforgettable parfem mi je jedan od omiljenih. Miris je skroz neobican i ne mogu ga opisati. Veoma dugo ostaje na kozi. Bocica od 30ml kosta oko 2800 dinara.






Da li ste probali neki od ovih proizvoda? Pisite utiske! :)
Hvala na citanju! :***

8 коментара:

  1. Meni je ova kremasta senka od Avona mnogo suva,ne razmazuje se kako treba,doduse ja imam Gold Gleam i Totally Taupe .Luxe ruzevi su odlicni.A sto se tice bb i cc krema ,leti ih koristim intezivno,samo sto bi moj izbor pao na Evelin cc,ima bolju prekrivnu moc a jako je lagana na licu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je bila u pocetku ali sto sam je vise koristila postala je super,super se razmazuje. Nisam probala Evelin cc,rado cu probati. Hvala na preporuci :*

      Избриши
  2. Kako volim da vidim ovako dobru sliku ufffffffff!Proizvodi namesteni kao na reklami <3

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман10. јул 2015. 07:09

    Sve je lepo. ali mi je najlepsa nijansa Luxe rumenila :). Zanimaju me ove Avonove kremaste senke ali sta znam..sta ako mi budu suve / tvrde..razmislicu :). Garnier BB sam dugo koristila dok mi je koza bila normalna, a onda je presla u mesovitu i vise mi nije odgovarala :|. Imam i ja ovaj parfem, slazem se za miris, tesko ga je opisati :). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rumenilo je divnoo! meni je ova senkica super,samo prvi sloj senke je bio suv a ispod je superr! Pokusaj sa eveline cc Mira iz komentara iznad kaze da je superr! Ljubim te :**

      Избриши