понедељак, 29. јун 2015.

Summer fun under the sun!



Zdravo! Stiglo je leto, vise smo izlozeni suncu i nasa koza i kosa treba da dobiju posebnu negu u ovom periodu. Ja cu vam pokazati kako ja negujem svoju kosu i kozu i kako brzo da dodjete do preplanulog tena.
Svi proizvodi osim Avon ulja za kosu su kupljeni u Dm-u.

Preko dana dok se izlazem suncu nanosim Carroten ulje za ubrzano tamnjenje koze. Stavljam ga u debljem sloju i uvek kada se upije stavljam ga opet. Sadrzi kokosov orah,sargarepu i ulje suncokretra koji pospesuju tamnjenje. Po meni miris i nije bas prijatan ali dobijate preplanuli ten za svega nekoliko dana i vredi istrpeti malo. :) Cena oko 400 dinara.



Na lice nanosim hidratantnu kremu Balea 50's forever sa mirisom tresnje. Cena oko 120 dinara. Ono sto svi zaboravljaju dok se suncaju jeste da neguju i usne. Koza na usnama je jednako zahtevna kao i ostatak koze i zato ne bi trebalo da zaboravljamo da zastitimo usne. Ja moje negujem sa Labello lip butter raspberry rose, postoje i posebne 'kremice' za usne sa zastitnim faktorom ali po meni je i ovaj vid nege sasvim dovoljan.  Cena oko 250 dinara.

                                     
Jedan veliki problem koji ja imam posle suncanja jeste taj da mi je koza na nogama veoma suva, da bi to resila redovno nanosim izuzetno hidratantne kreme kao sto je Balea bodycreme-Sunny Peach. Ova krema neguje i hidrira kozu i sprecava isusivanje. Prelepog je mirisa, breskva i kokos. Pakovanje ima 500ml i kosta oko 400 dinara. S obzirom na kolicinu proizvoda mozete je koristiti veoma dugo. Sve pohvale za Balea kremu!


Nakon suncanja kosu perem Balea after sun 2in1 samponom. Ovaj sampon ima UV zastitu i cuva prirodnu vlaznost kose. Sprecava ostecenja kose zbog suncanja, cisti kosu i kozu glave od peska,soli i hlora u vodi. Ima neodoljiv miris kokosa! Nakon koriscenja kosa je mekana i svilekansta. Cena je oko 250 dinara.


Kosu pustim da mi se osusi prirodnim putem i onda nanosim silikonske kapi tj ulje za kosu Avon Advance Techniques koje je namenjeno za suve krajeve. Cena oko 400 dinara.

*U ovom postu je nega namenjena za neaktivno izlaganje suncu, uskoro ce biti i o visecasovnom suncanju.


Kako vi negujete vasu kozu i kosu? Da li ste probali neki od ovih proizvoda?
Hvala na citanju! :***


2 коментара:

  1. Анониман29. јун 2015. 08:38

    A SPF? Ovaj Carroten ga nema? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema, ali postoji carroten sa SPF :) Ja ne koristim ni jedan proizvod sa SPF, ne izlazem se preterano suncu jos uvek tj svakodnevno, bice poseban post o suncanju po vise sati-kako negovati kosu i kozu na moru :)
      :*

      Избриши