недеља, 28. јун 2015.

Mini new in #2


Posle duzeg vremena pisem new in post. Obozavam ovakve vrste postova i drago mi je sto cu vam pokazati sta sam novo ja to kupila u poslednje vreme. U poslednje vreme vise kupujem proizvode za negu lica,tela i kose nego sminku. Pa da polako krenemo. :)
*Pisite u komentarima ako zelite detaljnu recenziju nekog od ovih proizvoda :)


Pocecemo sa negom lica i tela. Bioten SOS krema za ruke,cena oko 200 dinara. Veoma mi se svidja ova krema, namenjena je za veoma suvu kozu i super radi svoj posao.
Nivea univerzalna krema, limitirano izdanje. Neodoljivo pakovanje, 30ml cena oko 100 dinara.
Avon cocoa butter za telo hidrira i podmladjuje kozu sa kakao puterom i vitaminom C. Koza je veoma mekana nakon koriscenja ovog butter-a.Cena oko 450 dinara.
Avon nutraeffects dnevna krema za lice sa zastitnim faktorom SPF20, veoma je lagana i prijatnog mirisa. Cena oko 750 dinara
Dr Colic maska za lice, hrani, hidrira i osvezava kozu. Cena oko 250 dinara.

                                      

Obozavam maske za kosu pa sam morala da probam i InSight dry hair iz Alexandar Cosmetics-a. Veoma je povoljna za 550 dinara dobijate 500ml maske. Prijatan miris i super pakovanje.
Balea after sun sampon za kosu koristim svakog leta,narocito ako se suncam. Kosa je divna i mekana i posle visecasovnog suncanja.Sve preporuke za ovaj sampon! Cena 240 dinara.

                                     
Carroten sprej za ubrzano tamnjenje koze bez zastitnog faktora. Veoma brzo se dobija preplanuo ten uz redovno koriscenje ovog spreja. Cena oko 380 dinara.
Eveline 8in1 lak za nokte. Svima vam je dobro poznat ovaj lak i necu da duzim. Cena oko 300dinara.

                         

Nyx matte lipstick- Natural,divna rozikasta boja, cena 625 dinara.
Nyx lip liner- sand pink, idealna uz kombinovanje sa Natural karminom, cena oko 350 dinara.
Essence eyeliner pen- veoma precizan,super je za pocetnike i nas lenje, cena oko 350 dinara. :)
Eveline sjaj za usne sa efektom povecanja usni cena oko 300 dinara.
Cala shading 312. Divna cetkica, iako je namenjena za senku ja je koristim za fiksiranje pudera ispod ociju.



Da li ste probali neki od ovih proizvoda? Utisci? :)
Hvala na citanju! :***

12 коментара:

  1. Blog ti je divan, a ono što mi se jako sviđa je što stavljaš cene proizvoda, da znam otprilike koliko da odvojim novca ako mi se nešto dopadne i poželim da ga kupim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga. To radim bas zbog toga, jer i ja volim da znam na cemu sam kada citam neke postove :*

      Избриши
  2. KARMIN JE SES ZIVI!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Nikako da ga kupim, a hvale cure Cala kistove pravo... moram nekako doci do njih!! :DDD


    :****

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha bass jesteee :D
      Obaveznooo probaj Cala cetkice divne su a veoma povoljne i javi utiske!
      :****

      Избриши
  3. Moze post o Essence ajlajneru? :) Odlican post.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман28. јун 2015. 10:37

    Imala sam Essence liner, nisam ga dva puta koristila pošteno i osušio mi se :) Super si se ponovila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hmm bas cudno, ne kupujem ga prvi put, prosli put mi je trajao skoro 3 meseca. Bas mi je zao sto nisi zadovoljna.
      Hvala :) :*

      Избриши
  5. Bas volim ovakve postove! Lepe stvarcice su kupila. Nisam isprobala nista od ovog, a predlazem recenziju Eveline sjaja za usne. :)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga..napisacu recenziju ali odmah da naglasim da sjaj ne cini cuda,ja ga koristim jer mi se svidja boja,usne mi nisu ni malo vece :)

      Избриши
  6. Анониман30. јун 2015. 12:24

    Lep post :) Nemam nista od navedenog, ali svidja mi se ova nijansa ruza ( iako ih imam nekoliko takvih :)), kao i ova olovka. Danira Purple Glow je sigurno mislila na onaj ajlajner u flomasteru, i meni se osusio dok sam se okrenula :|, bas cu probati ovaj longlasting. Inace, volim Essence sminku, retko me je razocarala dosad :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punooo! Nijansaa je divnaa,obozavam ovaj karmin! Takodje bas volim essence i nikada nisam imala problema sa njihovom sminkom. Obavezno probaj i javi utiskeee :**

      Избриши