четвртак, 4. јун 2015.

May favourites 2015



Danas vam pisem o favoritima za maj. U proslom mesecu nisam koristila previse sminke ali da ne bih duzila polako pocinjemo...

1. Avon ravishing ruby i essence coffee to glow senke za oci.
O avon-ovoj paletici necu da duzim jer sam u proslom postu pisala o njoj. Divna kombinacija boja, odlicna pigmentacija i postojanost. Cena oko 570 dinara.



Sto se tice essence senke za oci, kupila sam je jer su me privukle divne sljokice koje su nazalost bila samo na povrsinskom sloju senke, ali onda sam se odusevila i onim sto se nalazi ispod. Senka je bakarno zlatne boje i veoma je pigmentovana. Ne trusi se i dugo ostaje na kapku cak i bez baze. Cena oko 400 dinara.



2. China Glaze-petal to the metal i Don Juan oc230.



Petal to the metal- divna roze boja. Podseca me na leto. Dovoljan je jedan sloj laka i dosta dugo traje, ne ljusti se. Jedina zamerka je mala cetkica. Cena 490 dinara.
Don Juan oc230- boja koze, lak kosta oko 200 dinara a kvalitet laka je cak mozda i bolji od china glaze. Takodje je dovoljan jedan sloj laka.

3. Nyx- foreplay rumenilo, essence 12wish me a rose olovka za usne i Nyx- peaches and cream sjaj.



Nyx foreplay rumenilo je idealno za osobe sa svetlijim tenom, nezna roze boja daje zdrav izgled licu. Cena oko 800 dinara.
Nyx- peaches and cream sjaj za usne roze boje je idealan za ovo doba godine, nije lepljiv i mirise predivno. Cena oko 600 dinara.
Essence 12wish me a rose olovka takodje roze boje je odlicnog kvaliteta, kremasta je i ja je cesto nanosim preko celih usana kao karmin. Cena oko 130 dinara.

4. Dr Colic maska za lice, Schwarzkopf gliss spej za kosu, Avon- Far away bella parfem.



Dr Colic maska za lice sa morskim algama za hidrataciju lica. Ovih dana mi je koza dosta suva i potrebna joj je dodatna hidratacija koju ja postizem uz ovu masku. Koristim je dva puta nedeljno. Nakon koriscenja koza dobija gladak, mekan i svez izgled. Cena oko 250 dinara.
Gliss total repair sprej  namenjen za suvu i ostecenu kosu. Koristim ga svakodnevno i na suvoj i na mokroj kosi. Kosa se lakse rascesljava i dobija zdrav sjaj. Cena oko 300 dinara.
Avon Far away bella parfem sam uzela bez prevelikog ocekivanja i odusevila sam se. Parfem ima vise mirisnih nota i dosta je postojan na mojoj kozi. Cena oko 2200 dinara.

Da li ste probali neki od ovih proizvoda? Koji su vasi favoriti?
Hvala na citanju :*

4 коментара: