субота, 7. март 2015.

Mini new in #1



Zdravo svima! Danas cu vam pisati o proizvodima koje sam kupila u poslednjih par nedelja. Svidjaju mi se new in postovi jer tako mogu da vas upoznam sa novim stvarcicama koje imam a vi mozete u komentarima da pisete ako vas zanima detaljna recenzija nekog od ovih proizvoda. Pa da krenemo. :)

                     

Pocecu od ruzeva za usne. U poslednje vreme radim na tome da povecam moju kolekciju ruzeva. Odlucila sam se za kupovinu ova tri karmina: Nyx- Nude nu cena mu je 625 dinara, Avon extra lasting- Vintage pink, cena oko 400 dinara i Avon- Perfect red cena takodje oko 400 dinara.

                    

Tu si i olove za usne. Ovog puta sam kupila Essence lipliner- 12 wish me a rose i Essence lipliner- 06 satin mauve. Ove olove za usne kostaju samo 125 dinara i veoma su dobre. Kremaste su i lako se nanose na usne. Sigurno cu kupiti jos koju nijansu.
Olovka za obrve koju odavno koristim i koju obozavam je Aura 02. Cena oko 400 dinara. Ova olovka za obrve sadrzi vosak u svom sastavu,tako da kada je stavite obrve se ne pomeraju.





                                    

Nakon velikog broja preporuka i pozitivnih recenzija resila sam da isprobam i Serical- crema al latte masku za kosu. Malo je reci da sam odusevljena. Kosa je mekana,sjajna i mirise divno! Maska ima miris karamele. Cena je 380 dinara za 1 kg maske.

                             
Od skoro sam pocela da koristim lakove za nokte,tako da sada pravim malu kolekciju. Ovo su neki lakovi koji su mi zapali za oko. :)
Flormar- blue black lak za nokte kosta oko 130 dinara,boja je bas lepa,tamna, izmedju crne i plave.
Chine glaze- feeling twinkly cena 490 dinara. Odusevljena sam ovom bojom i sljokicama.
Essence nail art- glow in the night. Lak je providan i moze se namazati preko bilo koje boje, a uvece svetli u mraku.Cena oko 250 dinara.
Flormar- pink shine. Divne sljokice. Cena oko 130 dinara.


                                       

I za kraj par random stvarcica...
Essence all about matt- Puder u kamenu za matiranje lica. Cena oko 380 dinara. Stvarno dobar proizvod koji radi svoj posao za mali novac.
Cala eyeshadow brush 313- Cetkica za bledanje senke od sinteticke dlake cena oko 350 dinara. Veoma je kvalitetna i mekana. Sve preporuke za Cala cetkice.
Schwarzkopf rukavica za skidanje sminke- Rukavicu za skidanje sminke sam dobila kao poklon uz neku kupku za tusiranje. Jos uvek je nisam probala jer trenutno koristim ebelin rukavicu, ali je veoma mekana na dodir i mislim da ce savrseno raditi svoj posao.
Playboy play it sexy- necu vam puno pisati o ovim dezodoransu,vecina vas zna kako mirise. Cena oko 400 dinara.


To bi bilo to sto se tice noviteta. Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? O kom proizvodu bi voleli vise da citate? :*

14 коментара:

  1. Obozavam Avonove ruzeve, najbolji su, imam i ova dva kao tvoja.. Kao i essence olovke, imam vecinu nijansi, ovu wish me a rose sam skoro potrosila jer je nosim jako cesto kao ruz, odnosno popunim cele usne sa njom :) Nijansa 11 In the nude je takodje odlicna :) Probaj Aurine olovke za usne, mnogo je jaca i lepsa boja, malo su suvlje ali su fantasticne :) Ovu masku za kosu nikako da pronadjem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja takodje nosim ove olovke kao ruz. Hvala na preporuci rado cu isprobati Aurine olovke za usne. A ovu masku potrazi po frizerskim salonima,mada tamo je malo skuplja,a na pijacama po bg-u je bas jeftina oko 300 din. :) :*

      Избриши
  2. Ovu olovku essence 06 cu prvom prilikom potraziti, mnogo lepo izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7. март 2015. 12:58

    Koji je broj Flormar sljokicastog laka? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Hej, zanima me da li probala rukavicu za skidanje sminke? Kupila bih, a ne znam da li vredi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos uvek je nisam probala ali na dodir je sasvim okej mozda cak i bolje odradjena nego ebelin. Slobodno je kupi, verujem da se neces pokajati. :)

      Избриши
  5. Avon Perfect Red izgleda fantastično na swatchu :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман9. март 2015. 13:49

    Imam i volim Essence olovke i ruz Vintage Pink, narucila sam ga naslepo ali odusevljena sam njime :) Pre par dana sam otkrila tvoj blog, svidja mi se kako pises kao i tvoj odabir proizvoda :) Pratim i nadalje. Kristina

    ОдговориИзбриши
  7. Volim da čitam postove o novitetima,a naročito se obradujem kada vidim pametnu kupovinu, kao kod tebe :). Svi noviteti su divni, Nude Nu nijansa prelepa, kao i Perfect red- o kojoj bih volela da pročitam nešto više i da vidim neki swatch na dnevnom svetlu :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Bice uskoro post o Perfect red karminu,hvala na predlogu! :) :*

      Избриши