понедељак, 2. март 2015.

February Favorites 2015



Zdravo svima! Danas za vas imam februarske favorite. Nemam ih bas puno ovog meseca ali moram ih spomenuti. Zelim da naglasim da obozavam da citam postove ovog tipa, cak su mi i omiljeni i rado ih pisem. :)

1. Nyx invincible tecni puder- Odusevila sam se ovim puderom. Puder ima izuzetno veliku prekrivnu moc, prekriva bas sve nedostatke na licu bubuljice,pege,fleke. Cena mu je oko 1100 dinara i moze se kupiti u Alexandar Cosmetics-u. Postojan je,malo gusce strukture ali se lepo stapa sa licem. Sve preporuke!



2. Soraya- Beautiful Body Silk touch- Ovo je bodi losion koji prelepo mirise. Hidrira kozu i cini je glatkom. Idealan za hladnije vreme. Cena mu je oko 600 dinara i moze se kupiti u dm-u.

3. Schwarzkopf schauma- Regenerator kose u spreju. Ove priskalice obozavam. Iskreno ne vidim razliku izmedju njega i L'oreal-ovog regeneratora koji se nasao u mojim januarskim favoritima. Rade isti posao. Kosa je svilenkasta i mekana na dodir. Sprecava pucanje krajeva. Cena oko 300 dinara.

4. Nyx Matte Lipcream (Merlot) i Nyx Lipliner (Prune)- Ovo je bas tamno roze boja. Koristim samo nyx-ove mat karmine tako da ne bih mogla da uporedjujem kvalitet sa nekim drugim, ali jako sam zadovoljna. Ne isusuje usta,postojan je. Cena mu je 625 dinara. Uz njega kombinujem olovku koja je za nijansu tamnija. Kremasta je i lako se nanosi. Cena oko 400 dinara. :)



5. Avon true colour- Vintage Amnesia- Divna paletica senki. Sadrzi 4 senke od kojih su 3 rozikaste i jedna siva. Meni je super za dnevnu varijantu. Cena oko 650 dinara.




6. Avon- Ultra sexy pink parfem- Ranije sam koristila 'tamniju verziju' ovog parfema ali moram reci da mi se ovaj vise svidja. Miris je cvetno-sladunjav. Dugo ostaje na mojoj kozi. Cena oko 1500 dinara.

7. Nyx Baked shadow- Euphoria- Obozavam ovu senku. Super je kao podloga ali i kao sama senka. Ovo je bež boja sa sitnim zlatnim skoljicama. Veoma je pigmentisana. Cena oko 600 dinara.




Kako vam se cine ovi proizvodi? Sta se naslo u vasim favoritima? :*

8 коментара:

  1. Ćao! Nominovala sam te za Liebster award, ovde možeš da pročitaš o čemu se radi:
    http://www.beautyfineprint.com/2015/03/liebster-award-get-to-know-me-better.html

    ОдговориИзбриши
  2. Volim te Avonove paletice i imam ih 3 u neutralnim nijansama, odlične su kvalitete. Ostale proizvode nisam probala ali ove Nyx boje ruža i olovke su jako privlačne. :)

    ОдговориИзбриши
  3. I ja ih imam bas puno,super su i bas su pigmentovane. Nyx karmini su savrseniii! obozavam ih,obavezno probaj :)

    ОдговориИзбриши
  4. Nyx ruž i olovka prekrasni <3 Moja sestra ludi za tim Schauma regeneratorom, ja volim Gliss Kur :D Super post :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih obozavam<3 Haha,ja ludim za svim regeneratorima, sad sam u fazonu da mi kosa bude savrseno zdrava :D
      Hvala puno :*

      Избриши
  5. Vidim da bas volis Nyx, ja jos uvek nista njihovo nisam probala. Mozes nam biti savetnik za kupovinu
    Nyx-a :)))

    ОдговориИзбриши