среда, 11. март 2015.

Bronzer, rumenilo i hajlajter


Zdravo svima!
Danas cu vam pisati o mojim omiljenim proizvodima za konturisanje lica, odnosno o bronzeru, rumenilu i hajlajteru.Jedna od osnovnih stvari kod dobrog sminkanja je konturisanje lica. Konture radite prema obliku lica. Ja imam ovalan oblik lica i u ovom postu cu vam objasniti kako ja to radim. Pa da pocnemo. :)

Bronzer i rumenilo- Nyx Bronzer & Blusher u nijansi Ibiza.
Obozavam Nyx proizvode i nije me zacudilo sto sam se zaljubila u ovaj proizvod na prvi pogled. Veoma je dobra investicija jer u jednom pakovanju dobijate i bronzer i rumenilo.
Sto se tice boje bronzera to je svetla mat braon boja, dok je rumenilo pink sa srebrnim odsjajem. Izuzetno su pigmentovani a opet uz odgovarajucu cetkicu moze se lako naneti a da ne preterate sa intezitetom boje.
Cena mu iznosi oko 1000 dinara, nesto malo ispod i moze se kupiti u Alexandar Cosmetics-u.
Bronzer nanosim odmah ispod jagodicne kosti i uz ivice cela uz kosu, ispod vilice i malo osencim vrat.
Rumenilo stavljam tacno na jagodicnu kost, ukoso, od usiju ka nosu.
















Hajlajter- Essence (Cookies & Cream) u nijansi One sweet day.
Ovo je 'sjaj' za lice u kuglicama. Veoma mi se svidja kad ga nanosim kao hajlajter jer mi lice izgleda sveze,odmorno i sija. Posebno lepo izgleda na fotografijama.
 Kada otvorite pakovanje primeticete tri nijanse kuglica: pink, bez i narandzaste. Kada ih pomesate dobijate predivnu boju koja vasem licu daje suptilan sjaj.
Miris je predivan, stvarno mirise na kolacice. :) Cena mu je oko 500 dinara i moze se kupiti u vecini drogerija.
Hajlajter nanosim na vrh jagodica, na sredini nosa, na sredini brade i na sredinu cela prema vrhu.
















Da li ste probali neki od ovih proizvoda? Kakvi su vam utisci? Kako vi radite konture?
Hvala na citanju! :*

10 коментара:

  1. Kuglice su preslatke. Mislim da cu razmisliti o kupovini Nyx bronzera - rumenila, i poucan post :) :*

    ОдговориИзбриши
  2. Ja volim ove NYX duo proizvode ali nezaobilazan u mojoj contour rutini je Taupe rumenilo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja taupe prvo stavim malom cetkom za konture a onda preko vecom cetkom obavezno stavim i malo bronzera. Bas volim da naglasim jagodicnu kost.:D

      Избриши
  3. Baš sam čitala danas o NYX duo proizvodima i mislim da ću si nabaviti onaj za contour/highlight. Također mi se sad i ovaj duo sviđa o kojemu si pisala, pogotovo bronzer! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se svidja taj sto planiras da kupis,nisam probala ali verujem da je dobar kao i svi nyx proizvodi. :) javi utiske kad ga isprobas :)

      Избриши
  4. Pojela sam sve kuglice ali sam i dalje bleda hahahahha :D sala-a-mala, super je ovo! :*

    ОдговориИзбриши