среда, 4. март 2015.

Liebster Award- Get to know me better! :)


Zdravo! :) Danasnji posto je malo drugaciji od ostalih, necu pisati o make up-u, vec radim Liebster Award post. Mene je nominovala draga blogokoleginica sa bloga +Beautyfineprint   Ovaj post je izmisljen da bi se pomoglo blogovima da pronadju nove citaoce i da se povezu medju sobom.

Ono sto treba da uradite ako ste nominovani je:
-napisite 11 cinjenica o sebi
-odgovorite na 11 pitanja koja je postavila osoba koja vas je nominovala
-izaberite i nominujte 11 blogova i obavestite ih da su nominovani
-napisite 11 svojih pitanja za blogere koje ste nominovali

Pa da krenemo polako. :)

Cinjenice o meni:
1. Idem u Srednju medicinsku skolu u Krusevcu i 4.sam godina.
2. Obozavam sminku i kad god udjem u neku prodavnicu gde postoji sminka ne mogu da izadjem iz nje bez da nista nisam kupila.
3. Obozavam slatkise.
4. Omiljene boje su mi siva,bela i baby roza.
5. Imam starijeg brata koji je zasluzan za otvaranje ovog bloga :)
6. Veoma sam lenja osoba, sto i nije pohvalno.
7. Jako sam emotivna.
8. Mnogo pricam i uvek imam tema za razgovor :D
9.  Nikad nigde ne kasnim,uvek sam tu u dogovoreno vreme.
10. U dugoj sam i srecnoj vezi.
11. Nikad ne izlazim iz kuce bez telefona,novcanika,kljuceva i gumice za kosu.

Odgovori na pitanja:
1. Kada bi mogla da zivis u proslosti, koji bi period izabrala?
Ne bih volela da se vracam u proslost. Svidja mi se tu gde jesam. :)

2. Sta je tvoje tajno zadovoljstvo?Nemam ga. Sve sto volim znaju i osobe oko mene,
3. Koje je tvoje najgore izadanje sto se smikne tice?Uvek se trudim da lepo izgledam, ali definitivno najgore izdanje je bilo kada me je decko nasminkao.
4. Koji modni trend se kajes sto si propratila?Pa i nisam imala neke cudne modne trendove, od uvek sam nosila nesto neutralno i neupadljivo :)
5. Sta si naucila iz blogovanja?Tek sam krenula sa blogovanjem, ali eto npr. da nije lako raditi ni nesto sto obozavas,za sve treba izdvojiti dosta vremena i truda.
6. Kada bi mogla da napises post kao gost na necijem blogu,koji bi blog izabrala?Pa pratim i volim dosta blogova ali ako moram da se odlucim za jedan neka to bude na blogu http://cosmoholicmea.blogspot.com/
7. Da li bi radije putovala u buducnost ili u proslost?Ostala bih tu gde jesam sada.
8. Da li si ikada pogledala drugi deo filma koji je bio jednako dobar kao prvi?Ne gledam puno filmove, jedini film ciji sam i prvi i drugi deo pogledala je 'Tri metra iznad neba' i prvi deo je mnogo bolji.
9. Koja je poslednja knjiga koju si procitala?Djavo nosi pradu - Lorin Vajsberger
10. Jak karmin ili smokey eye?Smokey eye. Vise volim da naglasim oci.
11. Sjajna koza ili mat lice?
Mat lice.

To bi bilo to sto se tice mene. Nadam se da ste me malo bolje upoznali. :)

Moja pitanja: 
1. Ravna kosa ili lokne?
2. Plasticne operacije, da ili ne?
3. Kada si odlucila da napravis blog?
4. Jedan proizvod bez koga ne mozes (make up) ?
5. Koji su ti omiljenji domaci bjuti blogovi?
6. Omiljena knjiga?
7. Da li imas hobi?
8. Sta najvise volis da jedes?
9. Bez cega ne mozes da izadjes iz kuce?
10. Leto ili zima?
11. Sta se nalazi na tvojoj wish listi?

Nominovani su:
http://cosmoholicmea.blogspot.com/ +Anđelija Ađa Cosmoholic
http://gleetree92.blogspot.com/ +Glee Tree
http://glitter-snowflake.blogspot.com/ +Glitter Snowflake
http://pudrijera.blogspot.com/ +Pudrijera
http://thecasualprincess.blogspot.com/ +Ivana THECASUALPRINCESS
http://babysdolcevita.blogspot.com/
http://roseandpolish.blogspot.com/

:*

4 коментара:

  1. Ne bi bilo dobro da odemo skupa u šoping, ja se nemogu suzdržat oko šminke i lakova :'D Hvala draga na tagu, pokušat ću što prije odgovorit i na tvoja pitanja :D :*

    ОдговориИзбриши
  2. Draga vec sam pisala ovaj tag pa cu ti odgovoriti ovako u komentaru, nadam se da je to uredu :) i izvini sto nisam prije uspjela, nisam imala vremena :)
    1. Ravna kosa jer mi je kosa teska pa samo mogu sanjati o loknama :D
    2. Pa ne znam sad, mozda neke male korekcije, ali za neke velike nisam pristalica, iako bas na sebi to nikad ne bih primjenila.
    3. Blog sam napravila 05.01.2015. imam dovoljno slobodnog vremena, pa sam ga odlucila iskoristiti na ovaj nacin
    4. maskara
    5. ima ih puno, pravim puno cura iz Bih, kao i iz Srbije i Hrvatske
    6. Nemam omiljenu knjigu
    7. Blog je moj hobi :D
    8. Volim gotov sve da jedem, ne znam sta bih izdvojila
    9. Telefon, novcanik, krema za ruke, balzam za usne i maramice
    10. Proljeće :D ali ako moram birati izmedju ljeta i zime, onda ljeto
    11. Trenutno nista, mozda Bourjois mat ruz za usne u nijansi Don't pink of it, nije bas na wl ali bila bih sretna kad bi ga dobila :D

    ОдговориИзбриши