среда, 29. јул 2015.

New in #3



Zdravo drage moje. Danas vam pisem new in post koji ste vi trazili na facebook-u . Ne znam za vas ali ja obozavam da pisem a i da citam ovakve postove. Imam dosta noviteta, vise je proizvoda za negu tela nego sminke, u poslednje vreme ne znam sta bih kupila od sminke, vecinu stvari imam a ne bih volela da je bespotrebno gomilam. Pa da pocnemo :)



Obozavam Balea proizvode i nikako nisam mogla da odolim novom losionu za telo Golden Shine koji mirise neodoljivo (kakao puter). Jos jedna stvar koja mi se mnogo svidja jeste sto hidrira i neguje kozu i ostavlja sitne zlatne sljokice po telu. Sadrzi 200ml i kosta oko 300 dinara, kupljeno u Dm-u. :)

Sun Dance sprej za samopotamljivanje sam uzela bez prevelikog ocekivanja jer su mi svi proizvodi za samopotamljivanje ostavljali ruzne fleke po telu, sto nije slucaj sa ovim sprejem. Lako se nanosi, brzo susi i postepeno dobijate boju a ne od jednom BUM narandzasti ste i puni flekica. Miris i nije najprijatniji ali sprej savresno radi svoj posao. Cena mu je oko 400 dinara.

Balea kupka za telo sa mirisom vanile i kokosa je po meni super kao i sve ostale njihove kupke i ne bih duzila. Cena oko 200 dinara.




Nyx Pore Filler i Bourjois puder imam nekih 20-ak dana i vec sam stekla neki malo bolji utisak.
Nyx Pore Filler popunjava pore i ujednacuje kozu lica i samim tim je idealna podloga za puder. Lako se nanosi i nije vam potrebna velika kolicina proizvoda. Pakovanje ima 20ml i kosta nesto preko 1000 dinara. Moze da se kupi u Alexandar Cosmetics-u.

Bourjois 123 Perfect puder sam koristila i ranije i prezadovoljna sam. Puder ima veliku moc prekrivanje a ujedno je i veoma lagan na licu. Kada ga nanesete sam se matira tako da vam nije potreban puder u kamenu. Sadrzi 30 ml i kosta oko 1700 dinara.

Maybelline baby lips-intense care je veoma slican plavom hydrate koji obozavam. Hidrira usne,nema miris (ili ga ja ne osecam). Cena je oko 250 dinara, ja sam moj uzela na snizenju za 150 dinara.



Dove silk dry dezodorans je namenjen za osetljivu kozu pazuha, ne sadrzi alkohol, prelepog je mirisa. Cena oko 300 dinara.
Lilly skadac laka za nokte bez acetona, 150 ml, oko 100 dinara.
Lilly pamucni tupferi,koje uvek imam pri ruci,cena oko 100 dinara.



Tetovaze koje su hit ovog leta sam uzela kod kineza za 40 dinara, bas sam se zacudila jer znam da na internetu prodaju tri ova pakovanja za 1000 dinara i devojke to masovno kupuju. Po meni ovo je super za neke slikice ali ne bih ih nosila po gradu :D
Ove divne mindjuse sam uzela u Nakit Ona , bacite pogled, devojka pravi divne mindjuse i mozete ih poruciti preko Facebook-a.


Kako vam se cine ovi proizvodi? Pisite utiske!
Hvala na citanju! :*

4 коментара:

  1. Baš lepi noviteti, pravi letnji! :) Ovaj Balein gel za tuširanje i Golden Shine losion želim, svakome treba malo sjaja :).

    ОдговориИзбриши
  2. Zainteresovala si me za Golden Shine losion, inace volim Baleine losione. Mindjuse su mi prelepee! :)

    ОдговориИзбриши