среда, 2. новембар 2016.

Revlon ColorStay puder




Cao svima! Danas zelim da vam pisem o Revlon-ovom puderu koji svojim kvalitetom moze da parira veoma skupim puderima. Mnogi ga uporedjuju sa MAC-ovim studio fix puderom. Ako ste u potrazi za savrsenim puderom onda obavezno probajte ovaj.
 Puder ima dve verzije: za normalnu/suvu kozu i za mesovitu/masnu. Moja koza je mesovita, nemam problem sa masnim delovima ali sa suvim da,  podrucje oko nosa,usana i obrva cesto zna da mi bude veoma suvo. Ono sto mozete da ocekujete od ovog pudera je dobra pokrivenost i postojanost. Sada cu vam malo detaljnije reci svoje misljenje.

Puder dolazi u staklenoj bocici od 30ml(klasika). Veoma lepo izgleda. Jedina mana koju je imao jeste nedostatak pumpice, ali su poceli da uvoze novu verziju sa pumpicom sto je veliki plus jer je ranije doziranje pudera bilo veoma tesko. Ako ipak naletite na stariju verziju treba da znate da mu savrseno odgovara pumpica sa Avon-ovog zelenog seruma za kosu. Onaj koji ja trenutno koristim je u nijansi 180 sand beige(zuti podton).



*stara verzija bez pumpice i nova sa pumpicom

Puder je srednje gustine i ja ga nanosim sundjerom na lice. Mislim da puderi koji imaju vecu prekrivnu moc najlepse izgledaju kada se nanesu sundjerom. Veoma brzo se susi i treba voditi racuna da ga brzo nanesete na lice. Ima mogucnost da se sam matira, tako da osobe sa zrelijom kozom uopste ne treba da koriste puder u prahu dok i mladje osobe ne trebaju preterivati. Cilj je da nam lice izgleda sveze i barsunasto a ne praskasto. Prekrivanje je srednje do jako i ima mogucnost nadogradjivanja bez stvaranja fleka na licu. Ne oksidira u dodiru sa kozom i ne preslikava se na odeci. Sadrzi zastitini faktor 15. Sto se tice tvrdnje o dugotrajnosti od 24h ne mogu da potvrdim jer puder nemam na licu nikada vise od 6-8h, tako da ispunjava moje kriterijume dugotrajnosti.

Evo kako izgleda na mojoj ruci:






Kao sto sam i na pocetku napisla ako ste u potrazi za savrsenim puderom obavezno probajte ovaj, jer po ceni od 1500 dinara dobijate veoma kvalitetan puder, koji ce verovatno ispuniti sve vase kriterijume. Ja sam odusevljena ovim puderom i necu ga menjati jos dugo. Kod nas se moze naci u odredjenim Lilly drogerijama.

Da li ste vec probale ovaj puder i kakvi su vam utisci?
Hvala na citanju! :*

2 коментара:

  1. Već dugo planiram kupiti ovaj puder tako da mi je drago da sam još jednom pročitala pozitivne komentare :) Iako mi je cilj potrošiti bar jedan iz trenutne kolekcije prvo hehe.
    Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha razumem problem gomilanja pudera ali uvek ima mesta za neki novi :D ovaj me je odusevio tako da ce moja kolekcija dugo cekati da se potrosi :)

      Избриши