субота, 12. септембар 2015.

NYX Wicked Dreams Smokey Look paleta


Zdravo drage moje! Danas vam pisem o divnoj Nyx-ovoj paleti senki.

Nyx paleta senki 'Wicked Dreams' ima 24 razlicitih nijansi, mesavinu mat, simer i satenskih senki.
Pakovanje je obicno crno, sa velikim ogledalom. Jedina mana jeste ta gumirana plastika na kojoj ostaju otisci, ma koliko pazili paletica ce izgledati prljavo.



Intezitet boje  je sasvim solidan, mat senke su  bas pigmentovane, dok satenske mozete koristiti kao podlogu za neku drugu senku ili u uglovima ociju. Senke se ne trune i lako se blendaju.
Ova paleta mi se veoma svidja zato sto sadrzi neutralne boje a ima i onih za dramaticniji izgled.

Na sledecoj slici mozete videti kako neke od tamnijih nijansi izgledaju na ruci:


*Sa bazom za senku

*Bez baze za senku
Senke su postojane i bez baze. Jos jedna od prednosti je ta sto je paleta kompaktna i staje bukvalno u svaku torbu. Dolazi sa dva sundjerasta aplikatora koje ne volim da koristim, senke lepse izgledaju na kapku kada se nanesu nekom cetkicom.
Paleta je savrsena za dnevne a i za vecernje look-ove.
Ja sam svoju kupila u Alexandar Cosmetics-u po ceni od oko 1600 dinara.
Veoma sam zadovoljna ovom paletom, i preporucujem je svima!


Kakvi su Vasi utisci o ovoj paleti?
Hvala na citanju! :*

8 коментара:

  1. Ja sam je imala, medjutim nije mi se dopala, pa sam je prosledila dalje..Ali drago mi je da je tebi odgovarala..:)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam bacila oko na jednu nyx paletu, ali su se devojke zalile na pigmentisanost senki pa sam odustala od kupovine. Na osnovu tvojih fotki rekla bih da je pigmentisanost ovih senki vise nego pristojna. Dopada mi se.

    ОдговориИзбриши
  3. NYX često omane sa izborom boja koje nudi u paletama, ali ove mi se bas dopadaju :)

    ОдговориИзбриши
  4. Bas lepa paletica,prelepe bojice! :-) Prvomprilikom cu otici da ih pogledam!

    ОдговориИзбриши